Klikk der! fredag før lunsj: Samhandling i digitalestetisk praktisk

Mari-Ann Letnes, høgskolelektor og Phd-stipendiat ved Dronning Mauds Minne Høgskole: Samhandling i digitalestetisk praktisk- Barnehagebarns interaksjon rudnt skaping av digital fortelling med utgangspunkt i et kunstmøte. Øke digital og digitaldidaktisk kompetanse, følgeforskningsprosjekt, kunst, digitalestetiske uttrykk, Hannah Ryggen, museum, samspill, kunstmøte, individuell opplevelse, kamera, ulike refleksjoner: «notat» som bearbeides, utveksling av synspunkt, metarefleksjon,  det ransformative uttrykket, forhold mellom skaperen, mottakeren og kunstverket, estetisk refleksjon, verktøy som stimulerer og begrenser, innsamling og ananlyse av materialet, mange foto, presentasjon av fem narrativer, fasit eller mottakerens (barnas) fortelling, barnehagens utnytting av digitale verktøy, avveiing av hvor omfattende forberedelsen skal være, ta seg god tid, sosiokulturell, digital fortellingen, kommunisere og dele opplevelse, andres synspunkter, speile seg i reaksjonen tl de andre og være stolt, formidling, filosofering, refleksiv fabulering, verktøy som verktøy og god digital kompetanse, estetisk dimensjon: opplevelse, kritikk og erfaring, delta i produksjonsprosesser.
Følg med på Mari-Ann Letnes sin blogg


Stikkord: , ,

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s


%d bloggere like this: