Endelig på Skype

Mange ganger har jeg tenkt at jeg burde komme meg på Skype, og endelig har jeg fått installert programmet. Med Skype samtaler jeg over Internett og slipper utgifter til tilkobling og abonnement, og minuttpris på samtalen.

Og det hyggelig å se den jeg snakker med, og hilse på familiemedlemmer som vandrer forbi i og stikker hodet foran kameraet og sier hei. Dette må da være en morsom måte for brnehager å ha kontakt med hverandre på. Og en grei måte å planlegge på når avstandene er lange.

På nettet fant jeg et oppslag om Siv Midtun Hollup som ble historisk da hun i april gjennomførte den første disputasen på Skype ved Institutt for informatikk ved Universitetet i Bergen.

Stikkord: , ,

Legg igjen en kommentar

