Evaluering av kompetansetiltaksprosjekt i språkstimulering og flerkulturell pedagogikk

På oppdrag for Kunnskapsdepartementet har Rambøll gjennomfør en evaluering av kompetansetiltak i språkstimulering og flerkulturell pedagogikk for barnehageansatte i perioden 2005-2009 i regi av Nasjonalt senter for flerkulturell opplæring (NAFO).

Rapporten viser at det digitale kameraet,og videokameraet, er tatt i bruk for å synliggjøre og dokumentere barnehagehverdagen for foreldrene. Det ser imidlertid ikke ut til at kameraet blir brukt som et verktøy for å stimulere barnas språk eller på annenmåte støtte opp under den flerkulturelle pedagogikken.

Du finner rapporten her.

Stikkord: , ,

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s


%d bloggere like this: