Min første løvetann

fredrik     lovetann

I går var Fredrik på 2 år og 8 månder og jeg på tur i parken. Fredrik fotograferte med digitalkamera for første gang og strevde med å finne igjen løvetannen i displayet. Etter iherdig innsats og en støttende finger ble dette et av resultatene fra Fredriks første fotosafari.

Én kommentar to “Min første løvetann”

  1. annhege Says:

    Gratueler med flott blogg Nina. Skal bli spennende å følge den. Jeg skal ta med meg Iben 3 år og 8 mnd på blomsterjakt med digitalkamera så fort som mulig:-)

Legg igjen en kommentar

